måndag 15 juni 2015

Årets Utmaning!

Årets Utmaning heter "Marint"!



Använd utmaningens fem tyger
Lägg till max två andra tyger, i valfri mängd, och sy vad du vill!
Ditt projekt skall vara inlämnat och klart senast 31 Augusti till Quilterian
Alla inlämnade projekt hängs upp i butiken som en liten utställning!
Självklart får du tillbaks ditt projekt!
Det är ingen tävling utan en utmaning!

Tygpaketet kostar 225 kr och innehåller bildens 5 tyger á 30 cm vardera
Eventuellt porto tillkommer med Postens priser
Begränsat antal paket, först till kvarn gäller!

Vill du vara med på Utmaningen "Marint"? Ring Quilterian på 0920-25 05 35 eller lämna en kommentar här nedan


OBS!
Torsdag 18 Juni öppet kl. 10.00 - 15.00
Midsommarafton 19 Juni - Stängt!

4 kommentarer:

  1. Marint det låter spännande men jag står över i år. Vi kommer att flyttar under September så sömnaden blir nerpackad. Mot Uppsala :))

    SvaraRadera
  2. Jag är med 😊 blir kul // vega

    SvaraRadera
  3. Jag och Bettan är med!
    Måste kolla med de andra två eftersom du har en månad kortare sömnadstid i år!
    Fina tyger i alla fall!
    Kram//Maja

    SvaraRadera
  4. Jag har aldrig sytt i sådana tyger. Men Marianne har utmanat mig, så vem kan motstå det, så jag hänger på. Kan du skicka mig ett paket, så får vi se vad det blir av det hela.

    SvaraRadera